- 1 oktober! foto x 2

Imorse började vi dagen med fotografering med Ryssarna och jag lyckades med att vi korta skulle få stå! Efter det var det "konferens" (lärarna kallade de det) med ryssarna (såklart!) där vi lyssnade på några repesentanter från SI och sen diskuterade några frågor. Eftersom Ryssarna inte kan engelska så bra så hade dom en tolk.
Vi hade även vanligt foto med vår klass sen. Rektorn har kommit på iår att man inte bara får ha ett spex foto, utan även en vanlig gruppbild så lärarna känner igen eleverna. Det kortet blev inte bra, kan jag slå vad om! Jag lovar att jag hade värsta konstiga skrattet typ. Vi tog ett lite skojfoto också som ehm.. inte fanns kvar så länge.. Jag råkade tydligen radera det... Fråga mig inte hur, men klassen var nog lite sur på mig.. Tur att det inte var det riktiga gruppfotot bara!

Efter lunchen var det mycket tid med ryssarna så vi drog till dollar store. Förresten, vad ska jag köpa för present till min ryss? Ingen aning, jag får panik! När ska jag ha tid att göra det?!? Så mycket som händer nu, som sagt...
Jag trodde jag skulle sluta vid ett-halv två, men icke sa nicke! Jag hade även eng C och slutade inte förrän halv fyra.. Och efter skolan kom min grannes barnbarn över, Lisa fyra år, och ville vara med mig. Så passande nu! Men vad ska man göra.. aja nu ska jag iväg till Emelie! fast först till vandrarhemmet och hämta Ryssarna. Jag känner mig bara så stressad och uppjagad!


Ida

Kommentarer
Postat av: emeliemelie

men ändå bra att man kan göra båda, så ett seriöst och ett specx :D :D

2008-10-01 @ 21:13:46
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0