- 13 oktober! :)

Någon gång i juni nästa år, vet ni vad jag ska göra då? Jag ska på balen! hehe ;b Blev så tillslut i alla fall! Så ja, då får vi se hur det går! Ojoj! :) Än är det i alla fall länge kvar. Det var vad som hände mig idag.. En överraskning! Men kul är det! Hade faktiskt börjat tvivla på att jag skulle på balen...

Nu är det jobbiga med att hitta klänning osv.. Kanske enklare (och billigare haha) att inte gått? Men men, det är en "en gång i livet"-händelse liksom, ett stort minne liksom! Neej, det ska nog bli bra!

Nu har jag lite plugg att göra! Klarade förresten B-fasen nyss ;b Snart blir det att boka teoriprovet, haha!


Ida

Kommentarer
Postat av: emelie

haha jag ska också dit :D :D

fast dock i piteå :D

2008-10-14 @ 16:31:22
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0