- 17 oktober! Morgonpigg!

Två morgonar irad har jag nu vaknat innan väckarklockan har ringt. Det är faktiskt lite störande, men samtidigt skönt för jag är ju pigg när jag vaknar ändå. Det kanske har något med det där när jag steg upp kvart över fem i onsdags...  I morse hade jag dessutom sovmorgon till halv elva och så vaknade jag vid före sju...
Så nu har jag ingenting att göra. Jag kanske far in med en tidigare buss och göra lite faser på kärskolan. Det kan behövas..
Sen väntar de där NK-provet.. och jag hoppas jag förstått allting nu, Sen ska jag faktiskt till försvarsmuseet här i stan. Vi håller på med lokalhistoria i historia C och min grupp ska på en guidad tur där.



Ida

Kommentarer
Postat av: emelie

haha jopp, det snöadde på morgonen :D

2008-10-17 @ 18:50:18
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: emelie

det är skönt att vakna före väckren :)

2008-10-19 @ 19:46:40
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0