- 19 oktober! one week!

Vet ni vad? Nu är det faktiskt bara en vecka kvar! Tiden bara rusar fram ju! Dessutom är det bara en vecka kvar tills höstlovet! Yippie! bara en massa bra saker ju! På lovet ska jag till Uppsala till kusinera, det ska också bli ritkgit najs! Och turligt nog så har vi inte så mkt läxor denna vecka! Men matteprov imorn desto väre.. Men men, sen är det bortgjort. Jag hoppas jag har fattat allt rätt nu bara..

Helgen har varit helt lugn, har inte gjort så värst mycket. Filmkväll i fredags och igårkväll. I fredags såg vi Ps. I love you. Så nu har jag sett den som alla pratat om är så bra, och bra var den. Igår såg vi Fucking Åmål. Det var några år sen jag såg den sist och den är lite småkul!
Idag har jag hunnit övningsköra och träna. Körningen gick riktigt bra, tyckte jag! På lovet blir det en massa körning! För nu ska jag verkligen fokusera på det här körkortet. Innan november är slut så ska jag ha det. :)




- "Vad är det där för jävla bro?"  " Ska vi pilla på bron?"


         
- "När ingen ser tar vi pengarna!"


hahaha! ojoj, vilka minnen! Oförglömligt! Ingen som inte var där förstår hur kul det var! Jag börjar skratta bara när jag tänker på det! ;)


Ida

Kommentarer
Postat av: eloidan ;P

du är inte den enda som garvar ;) hahaha

2008-10-19 @ 23:14:54
Postat av: Evelina

haha tack, eller vad säger man? :P haha Är faktiskt ganska nöjd med bilden själv, hehe ;) <33

2008-10-20 @ 14:59:58
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: emelie

jag bara älskade filmen ps i love you ;)

2008-10-20 @ 16:32:15
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0