- 21 oktober! Hal is!

Alltså jag förstår inte vad de är med mig, jag har kommit in i nån slags period där jag inte kan somna på kvällarna. Både igårkväll och iförrgårkväll somnade jag inte förrän efter tolv nån gång... Riktigt jobbigt när man är trött och vill sova, men bara inte kan. Jag får väl typ stoppa på nån avslappnings cd eller nåt. :) Vad finns det annars för bra somna-tips? 

Idag hade vi skridskor på idrotten! Så himla kul, det har jag längtat efter! Men jag var inte lika bra som jag trodde jag skulle vara.. Jag har tappat all skridsko teknik (om jag nu nånsin har haft nån, haha!). Men jag tror mina skridskor var lite oslipade (som alltid!) och dåligt knytna. Det är verkligen de värsta som finns, att knyta skridskor! 
Med lite träning kanske jag är nästa "stjärna på is", haha! Tur att jag hade klubban med mig de flesta stunder så jag hade nått stöd när jag började vingla. 

Nu blir det att bara ta de lugnt ikväll, ingen träning. Men jag kommer ha grymt mycket träningsvärk imorgon gissar jag!  


Ida



 


Kommentarer
Postat av: Robin

Lyssna på musik... eller gör något på kvällen så att du somnar lättare :)

2008-10-21 @ 19:39:03
URL: http://rsvedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0