- 22 oktober! onsdag idag..

Egentligen kunde jag ha haft sovmorgon till 12.20, men istället åkte jag till skolan halv nio för att fixa geografirapports oppositionen... Och inte nog med det, när jag slutade kvart i två stannade jag kvar på skolan till halv fyra (!) för att fortsätta med den... Hm, ganska ambitiöst måste jag säga! Men det behövdes ju göras så.. Men det var gott mat i skolan, pannkakor! Och god mat i skolan gör alltid dagen mycket bättre!

Bara en dag kvar i skolan tills lovet nu! Det efterlängtade höstlovet, så sköönt! Sen får vi se vad som händer på lovet, drar till Uppsala i slutet av lovet iaf. Synd att jag missar halloween bara...
 
Nu väntar duschen efter träningen! Tjingeling! haha!


Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0