- 24 oktober! Loov!

Första dan på lovet idag! Vi hade inga lektioner idag så de blev vi lediga och fick en extra dag på lovet, sånt är aldrig fel! Det här lovet var riktigt efterlängtat måste jag säga (men vilket lov är inte de!?!). Det känns som om det är så mycket jag måste hinna göra och vill göra  på lovet. På torsdag drar jag ju till Uppsala och kusinera och lilla Idde. Det ska bli skoj, synd bara att man missar Halloween (har för mig att jag skrivit detta innan, men men...).

Hittils har det inte hänt så värst mycket idag. Jag tog en lugn morgon, städade lite, tränade lite och så har jag hunnit övningsköra och varit på stan. Eller det blev en hel del ändå som jag hunnit göra... :)  Får se vad som händer resten av dagen.

Igår på svenska C lektionen började vår lärare prata om bergskristaller. Den ska tydligen ge en massa energi, så ifall man känner sig trött och hängig så blir man pigg ifall man bär t.ex. ett halsband av bergskristall. Alla verkade ju helt misstänksamma mot det här, för de låter ju helt ja, onaturligt ju. Men hon sa att det verkligen funkade... Jag skulle vilja ha en sån och kolla ifall de funkar... För det vore ju lite coolt ifall de gjorde de.. Det skulle ju typ kunna rädda vissa dagar ibland då allt bara känns tungt och jobbigt...





Ida

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Tusen tack! :) <3

2008-10-24 @ 23:11:35
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: emelie berglund

haha jojo, men de finns ju dem som inte heller gillar de ;) KONSTIGT NOG?? :S

2008-10-25 @ 09:35:58
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: Bella

joo det går säkert ;b hoppas jag iaf : )

2008-10-25 @ 11:59:39
URL: http://isabellestattin.blogg.se/
Postat av: Robin

Jag känner inte att det ger mig något längre. Och jag har inget att skriva om. Idéerna är slut. Däremot gillar jag att läsa din blogg!

2008-10-25 @ 20:07:11
URL: http://rsvedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0