- 3 oktober! Kanelbullens dag!

Det är kanelbullens dag idag (fast de kanske alla redan vet), så jag hoppas alla har ätit en bulle idag! hehe. Jag har bara hunnit äta en halv...
Dagen idag har varit en helt meningslös dag i skolan, jag kom till skolan halv elva men hade inte lektion förrän kvart över två och slutade en halv timme senare...  Det kändes lite surt.
Nu ska jag lägga mig och vila för jag är trött och tung i huvudet och jag har sovit lite hela veckan nu... Men det blir inte länge, för om lite drygt en halvtimme ska jag iväg igen, en sista middag med ryssarna. Tur att jag fick en liten vilostund hemma iaf, egentligen skulle jag ha badat också. Men det kändes bara jobbigt. Veckan har gått sjukt snabbt (men de säger jag typ alltid! ;) och det har gått både upp och ner för mig.. Hoppas helgen blir bra iaf!


Ida

Kommentarer
Postat av: Lina

Kanelbullens dag är ju imorgon !!

2008-10-03 @ 20:22:05
URL: http://bleedsnomore.blogg.se/
Postat av: Matilda

Kanelbulle... fy sjutton va gott! :D

2008-10-03 @ 21:39:21
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0