- 3 oktober!

Det var ju nyss det  var första september ju, och nu är det redan oktober. Med september kom hösten och med oktober kommer kylan och frosten. I natt var det riktigt kallt och när jag vaknade imorse var det fortfarande minusgrader och frost på rutorna. Och igår när vi var ute och gick på kvällen (med ryssarna ;p) så höll jag nästan på att frysa ihjäl fast jag hade vantar, tjock tröja, jacka och halsduk... Ryssarna älskar att gå promenader förresten. Igår var de hemma hos mig. Fast först åt vi tacos hos Malin innan vi fikade kladdkaka hos mig. Vi fick ta hand om fem ryssar, tre stycken utöver våra egna, för att det var flera som skulle bort. Men det gick bra för vi hade hon som kunde bäst engelska!
Måste bara berätta vad en av Ryssarna sa. Han sa att det såg ut som Beverly Hills när dom gick vid hildursborg och bron dära... haha, så fint sagt!
Det blev en lång dag igår också. Oj vad jag kommer sova i helgen!


Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0