- 4 oktober! Första snön!

Det är faktiskt sant, det snöar uppe i Boden nu! Så här tidigt brukar det väl aldrig snöa? Inte för att snön kommer stanna, men ändå... Det ser lite mysigt ut när snöflingorna dinglar ner utanför fönstret.

Denna lördagsmorgon har varit riktigt seg, jag vaknade vid tio, åt frukost och sen har jag suttit och skrivit fram tills nu på den jäkla geografi rapporten som ska in på onsdag.. :S Och mycket är det kvar på den. Sen blir det plugg till religionsprovet också. Det blir en plugghelg har jag insett.

Igår tillbringade jag hela min fredagskväll på skolan. Det är faktiskt sant. Det var avslutningsmiddag med ryssarna dära. Så vi käkade pizza i matsalen, sprang omkring i alla mörka korridorer (ja, det var helt klart läskigt med en tom, mörk skola), såg på film och hade tiominutersdisko, typ. Larmet gick på elva så vi var tvugna att vara ute innan dess så då följde vi med dem till vandrarhemmet, en sista promenad. Det var riktigt sorgligt att säga hejdå. Mest troligt kommer vi ju aldrig mer att ses, så var det ju inte sist vi ha hejdå. Dom var så gulliga allihopa, flera av dem grät och alla ville kramas. Dom får imorse klockan sex, en del skulle dit då och säga hejdå men jag orkade verkligen inte och sen skulle jag ju i så fall ha varit tvungen att väcka mamma och pappa för skjuts...
Men ja, det har iaf varit en händelserik vecka! Lägger kanske upp lite bilder sen...


Ida

Kommentarer
Postat av: emelie

men gbud snöar det i boden? då kommer det ju hit när som helst :P

2008-10-04 @ 12:59:11
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: Matilda

Snööööööööööööö! vill ha det!!!!!!!!!!!!

2008-10-04 @ 18:16:15
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0