- 4 oktober! well, well...

Idag känns det verkligen bara som att jag suttit med den här geografi rapporten hela dagen! Jag blir verkligen helt tokig på den. Det värsta var att när jag väl skrivit en hel del och fixat på den så började word att tjorva och det jag hade skrivit försvann bara sådär! Så störande och irriterande när man lagt ner flera timmar... Nu har jag gjort om alla igen och SPARAT!! Och så har jag även hunnit plugga lite religion och tränat en stund. Världens tråkigaste lördag måste jag bara säga. Vädret och allt har bara varit skit idag. Men jag har iaf sett stjärnor på is. Jag tycker alla verkat skitbra första gången till och med! Det är verkligen inte det lättaste de dära. Så jag är lite förvånad. Men vem ska man hejja på då? Jag vet verkligen inte vem jag tyckte var bäst, alla var ju bra...

Det var längesen jag hade lite bilder, men jag har bara inte orkat ladda upp dom från kameran.. Nu kommer det iaf några!


- Gruppbild med Ryssarna!



- Jag och "min ryss" & två andra under en iskall kvällspromenad!


- Vi bowlade ju också!


- Pizza kalas på fredagskväll!


- Disco med Ryssarna, haha!



Ida

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Hahahaha! Jag vill bara så himla gärna åka skidor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

2008-10-04 @ 23:32:22
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sv: Haha. Jag åker till Alperna v 8! Fasiken va jag längtar! :D :D

Hur är det med dig? :D Kramar!

2008-10-04 @ 23:35:07
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sv: Fullt upp här! Träning, skola, vänner, pojken, allt! Tusentals saker!

Kramar!

2008-10-04 @ 23:45:11
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0