- 7 oktober! Åh vad jag less jag blir!!

Detta geografiarbete gör mig verkligen helt tokig! Fler kvällar irad har nu gått åt till detta abete. Ena stunden känns det jättebra hela arbetet och andra stunden känns det som om det fattas en mass saker... Och allt bara tjorvar, källor, bilder allt... Det ska bli så skönt när detta är inlämnat, vilket är imorgon! Bara på kunna pusta ut och slippa tänka på denna sak.. Men istället kommer det ett stor historiaprov på fredag där man i princip ska lära sig fyra inbördeskrig/folkmord... Och jag har knappt börjat plugga på det.. :S Usch, vad mycket säger jag bara!!! Nästa vecka är det både Nk och matte prov. Jag hatar att allt kommer på en gång!!

Jag gjorde en teorifas imorse, och det gick skit. Teorin är inte på min sida. Vissa säger att det är detprov som dom pluggar mest till under gymnasietiden, för mig kommer det typ vara tvärtom! ha, jag får verkligen sätta igång och läsa nu. Men jag tänker hela tiden, "äh, det är så lång tid kvar, jag hinner...". Men faktum är att det bara är två och en halv vecka (!) kvar tills jag fyller år! gosh, det är riktigt nära nu, ruskigt nära! Nästan skrämmande ju! Nästa vecka har jag iaf halkbana och sen har jag tre till körlektioner inbokade. Det blir kanske mkt plugg på lovet dårå..
Neej, usch vad allt känns jobbigt! För några veckor sen var ju allt så bra...



- liten vacker fotobild av mig!


Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

hahaha, det låter ju toppen ;) Kan säga att det är precis allt det där som du klagar över som jag saknar ;)haha , för jag kan ju lugnt säga att vi har minst lika mkt plugg här borta, med den skillnaden att vi har det heeela tiden, och vi får typ alltid läxorna och det så att det måste vara klart till dagen efter, och det är oftast inte små läxor heller ... Har t o m hänt att vi fått veta en dag i förväg att vi skulle ha ett stort prov på flera kapitel dagen efter ;S haha, fast det är bra med utmaningar, intalar jag mig själv ;)hahah , och vi måste absolut höras snart, till helgen kanske det blir av ? :P haha , Har det förresdten hänt något mera på projektarbets-fronten? :) LOVE

2008-10-08 @ 14:07:37
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0