- 9 oktober! Fredag imorrn!

För det är fredag imorrn! Därför är jag glad och jag är dubbelglad för min sovmorgon! hehe :)

Imorse så hände en sak på väg till skolan, bussen började brinna! Kanske inte direkt bokstavligt talat, men vi fick hoppa av bussen i regnet för att busschauffören sa att det började ryka och lukta bränt. Så där fick vi stå ute regnet tills en annan buss kom. Tur att jag hade paraply! Det måste verkligen vara en av de bästa uppfinningarna, eller den är väldigt praktiskt iaf.

Nu ska jag sova så är jag utvilad och pigg till imoron! Måste bara säga att jag har klarat fas A nu (efter typ fem försök haha)!

  
   



- Lisa, min grannes 4-åriga barnbarn kom över förra veckan och vi tog lite roliga bilder!



Ida





Kommentarer
Postat av: Evelina

Kanske det, fast just nu känns det som att jag aldrig kommer kunna klaga på att det är mkt plugg på samhälls, för i jämförelse med det här så är det verkligen ingenting ;D haha Men minnena av allt plugg här kommer väl att sjunka undan och så kommer jag att klaga precis lika mkt som alla andra nästa år ;) haha

Joo precis hörredu, det låter ju rättvist, jag är typ online hur många timmar som helst varje dag, från det att jag kommer hem från skolan, vid 12, tills jag går och lägger mig vid 11, så då får faktiskt du vara lite tillmötesgående och försöka logga in nån gång där i mellan ;) haha , du har ändå 11h på dig ;)hahah

okeej det lät ju mindre bra, men det är bara att kämpa vidare! :P LOVE <33

2008-10-10 @ 14:25:35
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0