- 9 oktober!

Idag hade jag bara en enda lektion, svenska C. Jag höll mit 30sek informations tal och gjorde reklam för Lappland i det. Men jag fick läsa om talet 3ggr innan hon var nöjd (ingen annan behövde läsa om sitt tal hm..). Sen fick läsa några texter av en kille som hette Eric Ericson som skrivit en bok om typ skämtbrev som som harn skickat till olika företag m.m för att se hur dom reagerade. I boken fick man då läsa hans brev och svaren han fick. Lite kul faktiskt! Nått sånt skulle jag också vilja göra!

I alla fall så var jag på skolan ändå tills klockan två för att jag var tvungen att vänta på min körlektion. Bra, tänkte jag, från början. Då kunde jag ju passa på att göra lite plugg (historia prov tomorrow!!), men det blev inte mycket gjort för min del inte... Så istället sitter jag nu här med en massa plugg! Så kan det gå när man inte tar tillvara på tiden! Aja, sovismorgon imorrn iaf! Det har jag haft fyra av fem dar den här veckan, hehe!
Nu blir det att läsa om inbördeskrig iaf! Och så lite körteori! Körlektionen idag gick bra faktiskt. Nu väntar halkbanan nästa vecka.


- Höghöjdsäventyret förra veckan! Så skoj.. och LÄSKIGT!!



- Jag klättrar till vänster!



Ida

Kommentarer
Postat av: emelie

gud jag är så nervös då vi ska klättra där, vi skulle ju egentligen gjort det förra året men det bliev aldrig av pga dubbelbokning _:S

2008-10-09 @ 21:39:18
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0