- 1 september! Innebandy...

Ikväll var jag på innebandyträning för en gång skull. Och tja, jag vet inte vad jag tycker. Försöker att inte vara så negativ till det... Kul att få spela iaf när man väl kom igång med klubban. Vi var inte många på träningen, typ tio kanske. Det är lite trist faktiskt. Jag hade förväntat mig många fler... Jag får se ifall det blir någon fler gång i veckan, imorrn har jag då backträning tror jag och på onsdag hade jag nått löppass inplanerat, ifall allt går som det ska. Jag är nöjd över att jag vart en gång i veckan iaf.







Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha, jaa men det fanns så mkt att skriva ;) haha brabra :)

vem har ni i filosofi?? ;b <333

2008-09-02 @ 08:55:19
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Evelina

haha, jaa jag ska skriva mer idag, sen ikv ;) Vad gäller bilder får vi se, det är lite tråkigt väder idag så är inte allt för sugen på att ta bilder idag, men jag LOVAR (för typ 1000de gången) att jag ska ta mera bilder och visa, jag kanske till och med tar med mig kameran till skolan ;) haha

Okeeej, då kommer ni nog få en bra kurs, våran religion med henne var iaf rolig :) <333

2008-09-02 @ 09:12:45
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0