- 1 september!

Det betyder typ att det det är 56 dagar tills jag fyller år! 56 dar känns länge, men om man säger nästan två månader så känns det kortare! haha :) Faktum är att om 56 dar så ska jag alltså kunna allt i den där tjocka, tråkiga boken och kunna köra bil bra! Usch, jag blir ju nervös för uppkörningen bara jag tänker på det! Jag som är så nervös inför en körlektion
att mina ben skakar typ, haha. Hur nervös kommer jag då inte vara inför körlektionen?!?


Igår kunde ja verkligen inte somna vet inte varför... :S Jobbigt iaf, för idag var jag riktigt trött på lektionerna. Vi hade första filosofi lektionen.
"Vad är meninen med livet?"
Det är själva frågan under hela terminen i ämnen... Få se om någon filosof har nått bra svar på det! Ämnet känns annars rätt så långtråkigt.... Men våran lärare verkar ändå göra det hyfsat skoj. Så vi får väl se!
Första spanska lektione också. Jag kommer ha spanska med ettor. Och mitt schema verkar kanske lösa sig trots allt ändå och jag får läsa allt jag vill då! :)


Ida

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Hoppas din skada fixar sig!

Och jo, idrottskarriären tar slut för alla en dag... sorligt nog!

Kramar

2008-09-01 @ 17:33:08
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0