- 11 september! En torsdag...

Idag efter skolan åkte jag och tittade förbi hos Agnes. Jag hjälpte henne att baka eller mest kollade jag på... Det blev ett väldigt lyckat bak, eller? :) Hon skulle iaf ha kakorna till en fotbollsmatch så hon skulle själv inte äta dom.

Nyss har jag varit på innebandyträning och möte. Och ja, vad ska jag säga.. Nu ser min innebandy säsong ännu osäkrare ut. Dom har lagt ner mitt lag (div 2) och så mycket har jag ju inte tid att satsa så att jag vill spela i div 1. Och div 3 känns inte speciellt kul... Jaja, det är väl som det är... Lite sorgligt att sluta också i sånna fall, eller inte så lite heller. Jag menar, jag har ju hållt på med det i över nio år så. Det har liksom alltid varit innebandy under dessa år. Jag har svårt att sluta med saker. Haha, jag tyckte t.ex. att det skulle vara konstigt att inte läsa matte/engelska under ett år. Jag menar jag har ju läst matte/eng sen jag gick i lågstadiet, då kan man ju inte sluta med det helt plötsligt... Jag är nog väldigt konstig.. haha :)

Dags att ta en dusch och ta tag i lite plugg kanske? Hm, låter inte så lockande. Men jag ska ha typ tal/muntlig presentation på måndag och jag vet inte vad jag ska prata om!!!! :S



Ida

Kommentarer
Postat av: Agnes

kan berätta att kakorna blev godare än du hade kunnat ana ; )

men jag tycker vi behåller receptet för oss själva hahahaha

2008-09-11 @ 21:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0