- 16 September! Syrran ett år äldre!

Idag fyller syrran 16 år, jag tyckte det var nyss jag fyllde 16 och nu gör hon det! Åren går verkligen snabbt. Så mamma väckte mig halv sju på min sovmorgon för att fira henne. Sen låg jag i sängen i två timmar och kunde inte somna om.

Imorse var det endast 2 grader och dimmigt och grått ute. Jag trodde vädret skulle ha blivit bättre tills jag skulle träna, men icke! Det var sånt tråkigt väder hela förmiddagen, riktigt höstväder. Då blir man inte så sugen på att fara ut och springa... Efter träningen så var det idrottslektion, och inte vilken som helst. Jag och Fanny höll i lektion och vi hade friidrott. Det gick jättebra, faktiskt! Men tiden räckte inte riktigt till.... Det är skönt att ha det bortgjort så att det inte blir stressigt på våren att få det gjort.

Jag tappade min cykelnyckel igår. Och fråga mig inte hur det gick till, för den satt fast på min skåpnyckel och sen var den bara helt plötsligt borta typ, hm.. Det hade ju inte gjort så mycket ifall jag hade tappat den på vintern. Men jag hade cyklat till skolan så den stod låst utanför skolan. Så min cykel fick övernatta på skolan och idag fick jag ta in cykeln gneom huvudentren in i skolan för att vaktmästaren skulle knipsa låset! Nu måste jag bara köpa ett nytt lås.. Jag har verkligen otur när det gäller nycklar! haha. :)
I alla fall så är jag glad idag! Jag vet inte riktigt varför, det är iaf tisdag och det är en bra dag!



- En bild syrran tog förra höste hära!


Ida

Kommentarer
Postat av: Matilda

hej!

hur går det med träningen? :)

kram!

2008-09-16 @ 21:34:38
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: Evelina

Joo visst ;D haha Och det där om att du har otur med nycklarna, det låter jag bli att kommentera ;) haha

Du får förresten hälsa din syster :D LOVE <33

2008-09-17 @ 10:54:50
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Evelina

Du ska ju alltså hälsa Grattis till din syster från mig, inte bara hälsa ;) haha

2008-09-17 @ 10:55:22
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Linnea

Grattis på henne! :)



sv; tackar tackar.. läget med dej då? ^^

2008-09-17 @ 16:05:00
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0