- 19 September! Nya skor...

I veckan fick jag nya skor av syrran. Hon hade fått dom sponsrade av adidas, men dom var för små så då fick jag dom. Jag älskar nya löpskor, det är en så underbar känsla med nya skor! Att ha bra skor och kläder gör löpningen så mycket roligare. Och skor slits verkligen snabbt, dom skulle verkligen behöva bytas varje år egentligen. Nu är jag glad att jag har nya iaf! Många långa kilometrar kommer dessa skor få känna på! Det blir nått nytt med adidas, har inte haft sånna skor på flera skor. Har ju kört med asics hela tiden. Men dom sägs vara bra dom här iaf.



Supernova Cushion, heter dom visst!


Nu blir det att gå och sova om en stund!

Ida

Kommentarer
Postat av: Linn

fina. :D måste själv skaffa mig nya spring skor. :)

2008-09-20 @ 16:55:51
URL: http://linnbodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0