- 2 september! Ryssarna snart på väg...

Jag kom hem rätt så nyss... Har bara hunnit äta middag. Gick ända till fem idag (!). Nog för att jag själv har valt det, men ändå.. Vi har fått reda på att ryssarna kommer den 29 september, ahh inte ens en månad dit! Vi ska iaf planera tre dagar med aktiviteter för dem. Det måste ju vara rätt så häftigt att få komma till sverige för dem.



- Apatity, Ryssland, förra hösten. Vid första blicken ser det rätt så hemskt ut...


Neej, nu ska jag träna om en stund och sen läsa religion. Vi fick 27 sidor i läxa från förra lektionen. Sen känns det som om jag har nån mer läxa också... men inget jag kommer på och inget jag har hemma iaf.. :S Jag har inget mer att skriva iaf!


Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag ser att du har börjat överanvända "iaf";) haha

2008-09-03 @ 15:34:19
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

Men träning är allid kul! :) ♥ Puss!

2008-09-03 @ 16:30:32
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0