- 25 September! Torsdag...

Åh jag verkligen bara älskar hösten! Så mycket underbart fina färger som lyser upp! Var bara tvungen att skriva det, för jag tänker på det varje gång jag går ut, haha. Går det annat än att älska hösten? Men snart har ju alla löven ramlat av och det är inte lika fint längre....



Idag slutade jag halv tolv, hade bara två lektioner. En redovisning på historian och så svenska C. Där läste vi en liten text ur en bok som vi fått träna på att läsa i tre veckor. Dom andra får hålla tal och vi får göra sånt! Läraren vi har är lite mysko...
Jag cyklade hem efter skolan och fortsatte med matten (snart är jag ikapp planeringen!) och så gick jag en prommis med Rosita i skogen.
Igår slutade jag också halv tolv, så då få for vi till Luleå i annas bil och var där i några timmar. Jag hittade tre tröjor som jag köpte, så lite shoppandes blev det för mig allt. Medan jag och Emelie provade kläder hann de andra fika, haha. Vi var så snabba på att prova och kolla!
Jag var även och tog blodprov igår på vårdcentralen och så sprang jag en terrängserie-tävling på kvällen i Pagla. Så jag hann med mycket igår!




Ida

Kommentarer
Postat av: Matilda

väldigt fin bild!



kramar

2008-09-25 @ 20:37:55
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: emelie

ååh jah, hösten är verkligen vacker. bara synd att det inte var höst på våren, för då kanske man kunde uppskatta den mer :D

2008-09-26 @ 09:56:42
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sv: Jasså? Haha. Men den är kanon fin! :D

2008-09-27 @ 16:46:29
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0