- 26 September! Helg!

Den här veckan har gått skitsnabbt! Men inte dagen idag, för jag började 8.20 med labb på Nk:n och slutade typ kvart över tre efter att ha lyssnat på redovisningar på historian. Mellan det har hag haft hål, hål och skolfotografering.
Eftersom vi går i trean så blev det ett spexfoto (men vi ska även ha ett vanligt foto på onsdag). Vårt tema var "psyk", typ. Jag fattade det knappt själv.. Inte direkt det bästa man kan ha och det har ju egentligen inte så mycket med samhälls att göra.. aja. Det blev ändå bättre än jag trott. Alla såg helt skrämmande och galna ut... Det var nästan som en skräckfilm! ;p Efter kortet så sa fotokillen att vi var tvugna att ta de enskilda korten idag och inte på onsdag, så då var det bara att tvätta av allting och fixa om sig. Men det var inte många som orkade det. Men eftersom jag inte har något kort sen ettan (och det blev dessutom jättedåligt) så ville jag ha ett. Men usch vad jobbigt det är att ta kort, jag vet aldrig hur jag ska le så det blir alltid så konstigt och tillgjort... Men jag förväntar mig inte att det ska bli så bra.. 

Nu är det verkligen storm ute, det blåser som sjutton och alla löv bara virvlar omkring där ute, sådär typiskt höstigt. Oturligt nog så var det inte medvind hem...


Ida

Kommentarer
Postat av: emelie

haha joo verkligen ;D

2008-09-26 @ 20:50:27
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: Bea

fin blogg tjejen :D vad händer i helgen?

2008-09-27 @ 07:54:17
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0