- 4 september!

Idag slutade jag kvart i två, min kortaste dag i veckan och kanske så kommer det vara så hela året! Det vore himla skönt.  Så träningen hann jag göra på eftermiddagen. Rätt så skönt att kunna ha kvällen ledig.
Så ikväll har jag hunnit övningsköra en sväng med pappa och nu sitter jag och väntar på att mina "bakverk" ska färdigjäsa så jag kan stoppa in dom i ugnen. Det blev "pizzasnurror", typ som bullar fast med fyllning inuti. Jag hittade receptet i en tidning och tänkte att jag kunde testa det. Det kan ju vara bra att ha som kvällsfika eller typ utflyktsmat. :)

Sen borde jag nog börja läsa i min eng. bok, "The lost boy". Den är hela 350 sidor, och för mig är det mycket! :)



Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0