- 9 september! hemma...

Nu har jag kommit hem efter en låång skoldag och några timmar hos emelie. Skoldan gick ändå snabbtm inte så konstigt kanske när jag hade en så låång sovis! Träningen gick bra, men jag var helt trött när vi skulle ha idrott sen. Vi spelade fotboll och det är ju alltid kul ändå! Sedan har vi haft NK. Och gud, jag fattar ingenting! Det är ju än så länge bara som nians kemi, men jag kommer inte ihåg nått och fattar inte skillnaden på alla olika saker.. Jag hatar när läraren säger "acceptera bara det." Jag vill inte bara acceptera, jag vill veta varför. Haha, jag kommer ihåg i ettan när vi höll på med matte. Och så var det nån regel som man skulle följa. Jag och Evelina ville absolut veta varför regeln var så, så suckade våran lärare och så fick han börja förklara... 
Men jag måste iaf typ ha blivit dummare under dessa år, haha! Eller så har vi bara en lärare som inte kan förklara... Hon klagar på att ha fyra lektioner på rad, men hur många har inte vi ibland? Jag kanske borde ta fram nians kemibok, i den borde det ju stå lite enklare...
Hos emelie så skulle jag, anna och hon börja på vårt geografi arbete och vi fick iaf en del gjort. Konstigt nog är jag inte trött nu, jag blir typ bara piggare och piggare!!

Förresten börjar ett nytt program idag (som anna tipsade om), "Vem kan slå filip och fredrik?". Man kanske borde kolla om det är nått att se.. Kan ju vara lite småkul...


Ida

Kommentarer
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

Hahah men gud :D asså jag säger ju att jag är korkad? :P Tack snälla rara ida! Puss

2008-09-09 @ 21:34:50
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: haha jo det är den ;) haha!

2008-09-09 @ 22:44:00
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: emelie

negerbollar är mums :D

haha ;)

2008-09-09 @ 22:56:48
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0