- 1 april! april april din dumma sill...

Första april idag! Nån som blivit lurad? Jag har helt glömt bort att lura folk.. Men än är dagen inte slut, hehe.. Dagen har för övrigt bestått av att sitta och skriva svenska B nationella i nästan 4 timmar. Det värsta var att jag ahde planerat på att ta tolv bussen hem. Lärarna hade sagt att klockan i aulan gick 17min för tidigt, därför planerade jag att gå från salen vid ungefär tjugo över för då skulle jag hinna. Men vad händer när jag kommer ut från salen, jo klockan i korridoren visar på tio över tolv! Jag hade missat bussen! Lite surt, eller inte så lite egentligen. Nu hade jag ju stressat helt med att lämna in min skrivsak helt i onödan ju! Aja, jag hoppas det gick bra ändå. Det kändes helt okej i alla fall. Och Liza var snäll och körde hem mig! Men väldigt surt att skriva nationella på sin lediga dag! Just typiskt..

Vädet idag är annars TOPPEN, så det blir att njuta av vädret och ladda för våran andra match! Heja Sps06 ( + David!)! Nu tar vi och vinner!


Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0