- 1 april! gahhh!!!!

Nu är jag less på 1 april, väldigt less! Jag har blivit lurad stort tre gånger idag! Och själv har jag inte riktigt lyckats lura någon.. Jag har inget bra pokerface. Jag som verkligen ville lura någon och särskild en.
Emelie började med att lura mig med att vi var tvugna att spela om matchen mot elarna för att vi inte hade någon domare. Och jag som blev så glad då!
Sen skulle jag skicka ett arbete jag gjort och försökte skicka det typ fem ggr på mailen och tio ggr på msn, men det gick tydligen aldrig fram. Jag blev orolig och tänkte vad är det för fel på datorn?!? Sedan fick jag orsaken, första april! Yes! För då hade jag suttit och försökt komma på orsaker och andra sätt att kunna skicka på...

Varför är jag så lättlurad? Jag vill vara den som lurar, och inte bli lurad själv! Nu är jag arg! Tredje gången jag är riktigt arg idag! ÅHHH!!! AHH!!


Ida


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0