- 1 april! nära iaf...!

De blev vinst till teknik treorna och förlust till oss idag igen... tyvär.. Jag är så jäkla arg! För vi var så nära kändes det som! En stor, väldigt stor, tack till Fanny som ställde upp för laget och ställde sig i mål när David var skadad. Jag är imponerad av henne! Hon gjorde ett grymt jobb! Dom hade väldigt tur och fick in några turmål. Väldigt bra kämpat idag också. Hoppas det gick bra med annas fingrar också, hon fick sig nått ordentligt slag där över...
Nästa match ska vi vinna! Vi måste vinna! För till slutspel ska vi! Jag gillar sånna här matcher, trots att det inte är innebandy och trots att de kan vara farliga och hårda. Och jag gillar cissis fighter där med en av killarna! Så härligt kämpat av allihopa! Även fast vi kanske inte vinner så är vi ändå bäst, Sps06! Som anna skrev i sitt tal "blod, svett och tårar!"



Jag har för övrigt tagit första cykelturen idag. Tog cykeln till Fanny när jag kom hem från skolan. Där bakade vi (jag, anna och fanny) supergoda chokladbollar, som kanske inte blev världens snyggaste, och stekte hamburgare. Perfekt uppladdning inför match!


Ida


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0