- 10 april! sista inlägget..

Jag åt för första gången sushi idag som förrätt. Det var hm.. annorlunda och det smakade inte så värst mycket tycker jag. Men jag tror det är en sak som man vönjer sig vid och gillar mer och mer. Det var inte dåligt i alla fall!

Min springtur gick bra. Det var jättehärligt att vara ute! och för första gången iår sprang jag i bara tights och t-shirt. Så himla skönt! Varma vindar och en sol som stekte! Det kändes verkligen som sommar. Jag sprang dessutom på en fin cykelväg som gick längs efter ån.

Ha de så bra hemma i Sverige (eller Kina, evelina! ;b) !


Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åhh va härligt, du får ha det så skojj!! :D och glöm inte att ta massor med bilder!! :)

och det var verkligen på tiden med sushin..! ;) men nu blev då jag väldigt sugen på det också... haha :P

och glad påsk förresten!! :D Loveyou <3

2009-04-12 @ 09:15:52
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0