- 10 april!

Igår blev det att resa hela dagen i princip. Först bil till mormor och morfar i skellefteå för att lämna hunden, sen flyg därifrån i Stockholm och sedan till Uppsala och kusinerna. Roligt att få träffa släkten och så. Och lilla Idde har blivit så stor sen jag såg henne sist, nu kan hon gå och pratar mycket mer. Så söt!
På förmiddagen var vi till IKEA en sväng idag tänkte jag vila en stund innan jag tänkte ut på en springtur i vårsolen.

Här är det riktigt vår dessutom! Ingen snö alls, soligt och varmt! Nyss satt jag ute i bara t-shirt och åt lunch. Det blev laxmackor till lunch. Jag skulle verkligen kunna äta hur mycket gravad lax som helst! Det är bara att passa på nu för i egypten lär dom ju knappast ha det... Men det är underbart gott! Måste be mamma grava lite lax när vi kommer hem.
Men det känns inte som påsk hära när det inte är snö. Påsk ska vara snö känns det som, om man inte far utomlands dvs.
Imorgon drar jag till egypten!!! Jag har verkligen inte riktigt förstått det och kommer inte göra det förrän jag står där. Skönt ska det bli!

Glad påsk i alla fall!


Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0