- 24 april! stockholm imorgon!

Igår var det superhärligt och varmt väder. Och det blev en härlig dag i g-byn. Jag åt suchi för andra gången som vi själva gjorde (mycket godare än den jag åt sist faktiskt), spelade lite spel, tog en sväng runt byn så jag fick se hur det såg ut (inte riktigt som jag tänkt mej kanske...) osv.


Idag har det vart en lång skoldag, gillar inte fredagar i skolan. Nu blir det att packa, träna lite, betala räkningar & resan och nk-plugg resten av kvällen för imorgon bär de av till Stockholm igen! Till sommaren! Dom har nämligen lovat att det ska bli kring 25 plus grader i södra sverige! Härligt! Då blir det att springa i korta tights och linne på tävlingen.


Ida

Kommentarer
Postat av: matilda

jasså? :O du är här nu?! :D

2009-04-25 @ 16:57:30
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0