- 27 april! hemma igen

Resan till stockholm var härlig! Det var som att komma riktigt till våren eller sommaren. Det var härligt fint överallt, och de blommade och var varmt. Jag måste faktiskt säga att jag fick en väldig lust att flytta till Stockholm när jag gick på en promenade längs efter vattnet på en fin promenadstig. Det trodde du inte jag skulle säga, evelina!

Hotellet vi bodde på, Globen hotell, var riktigt fint! Nästan så att jag hade kunnat stanna dära hela dagarna. Men istället så blev det lite shopping i gallerian bredvid globen på lördags eftermiddagen när vi kom.
Och gissa vad som var där bredvid? Jo, idol audition! Jag funderade nästan på att gå, som en rolig grej att ha gjort. Men det var lite för långa köer och chansen att komma med i tv ville jag inte ta.

Sedan var vi och kollade på när Lina sprang sitt lopp i sin klass som hon vann. Det handlar alltså om terräng SM. Banan var verkligen tung, bara uppför och nedför, kuperat, hela tiden. Hon vann i alla fall sin klass.
Resten av kvällen åt vi gott och tog de bara lugnt på hotellrummet.

Söndagen var en jobbig dag. Först tävlade jag och det ska vi inte prata om hur det gick, för det gick kasst. Jag funderade på att bryta loppet flera gånger och det var många som gjorde det i min klass. Men jag genomförde loppet och det är jag ändå rätt glad över. Efter det var det dusch, lunch/middag och sedan hann vi en sväng på stan. Tråkigt att gå på stan när man inte har pengar... Tråkigt att behöva spara... Dessutom var jag så trött i benen och allt så jag orkade knappt gå nått. Det var så skönt att få sätta sig på flygbussen till arlanda. Jag sov hela vägen.



Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh ida ida, sitter med ett stort leende på läpparna nu:D

Att du skulle säga att du känner för att flytta till sthlm trodde jag aldrig att jag skulle få höra, inte av dig iaf ;) haha

och himla synd att du inte provade idol audition! men risken/chansen att du kommit med i tv hade nog inte varit helt små ;) hahah loveyou <33

2009-04-28 @ 16:29:36
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0