- 28 april! aprilväder!

Igår började de först regna när jag kom hem från skolan. Och inte nog med det så började det snö stora flingor när jag skulle ut och springa. Okej, jag gillar verkligen vintern. Men när det väl börjat bli vår och sommar så kan det få fortsätta. Usch, vilket hemskt väder säger jag bara! Tur att det är bättre idag. Vi har fotboll på idrotten. Sedan nk-redovisning. Och sedan match! Näst sista nu!

Just nu försöker jag skriva klart engelska rapporten, men det går riktigt segt... Ännu inget usb-minne... Den här gången är det nog borta för alltid. Det värsta är inte att jag fått skriva om nästan hela min rapport, utan att alla mina arbeten sedan ettan är borta nu.


Ida

Kommentarer
Postat av: matilda

hej!! hur är det? kramar!

2009-04-28 @ 15:24:34
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: matilda

jodå, det börjar bli bättre :) hur går det med träningen?

2009-04-28 @ 16:13:52
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0