- 3 april!

Vilken jobbigt fredag.. och det känns inte ens som fredag idag.

Dagen började med att jag typ försov mig och kom senare till engelskan, men vi gjorde ändå ingenting så det gjorde inte så mycket.
Sen på NK:n var det labb, men inte så mkt till labb, vi testade mest rekationsförmågan. Och ja, jag har verkligen sämst rektion. Jag borde ju egentligen ha bra när jag är friidrottare. Fast, kanske just därför jag inte är sprinter..
Efter det hade vi tre timmars hål (!) bara för att sören hade bestämt att vi skulle ha historia. Så onödigt för vi gjorde ju ändå ingenting mer än att läsa en artikeln och han gick igenom ett papper... Aja, vi spenderade hålet på vårt vanliga sätt med land och stad. Det värsta är att jag haft mer eller mindre huvudvärk hela dagen och varit svintrött... :S usch..



Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0