- 4 april! sista helgen hemma...

Jag kom nyss hem från att ha varit och lämnat pappa och Lina på kallax. Två veckor i Italien på träningsläger, inte så dåligt... Lite avundsjuk är jag allt. Men jag och mamma drar ju snart till egypten istället så. Det blir nog bra det med. Vi passade på att gå i stan i luleå och köpa lite inför resan, ett par skor, en bikini osv.
Det här kommer bli sista helgen hemma på fyra veckor för mig... Det känns lite trist. Det betyder att det här är kanske sista helgen med snö för mig. Därför vill jag göra nått vintrigt, som skidor eller så. Men vädret är trist, inte alls kul... Kunde de inte ha fått vara soligt och fint sista helgen jag är hemma?


Igår kväll blev jag chaufför och hade filmkväll med bella. Det var ett tag sen nu.  Det blev i alla fall en rätt sen kväll, men väldigt bra kväll! Ikväll blir det ännu en bra kväll hos emelie med tjejerna där vi skulle relaxa! Härligt! Jag ska bara se till att göra dagens träningspass innan dess.


Blir så glad av dej!


Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0