- 5 april! Soligt och fint!

Äntligen kom solen den här helgen! Vilket underbart slut på den här helgen! Jag har hunnit vara ute på en skidutflykt med mamma och ska snart på en springtur. Man kan inte få nog av det fina vädret! Finns det något härligare än sånna här soliga, varma och fina vår-vinter dagar då man kan vara ute och åka skidor på skaren?


Igår hade vi det trevligt och mysigt hos emelie med bubbelbad, bastu, singstar osv. Och vid elva for vi och såg bio, twilight. Det roliga var att vi var typ äldst där, mest en massa 13-14 åringar. Men filmen var jättebra, verkligen... Och jag som ska ha sett den förut undrar vart jag var då... Jag minns ju knappt nått av den! Men som sagt, den var jättebra! Nu får jag lust att läsa böckerna.



Ida

Kommentarer
Postat av: matilda

jag driver en slags kampanj just nu. ska hålla tal om barncancer, cykla tävlingar tillförmån för Barncancerfonden och bloggar om det. jag skulle uppskatta om du kunde länka till mitt inlägg. jag vill vara en del av förändringen, jag vill att den fjärdedel som inte överlever ska överleva - vad vill du?

2009-04-05 @ 21:15:07
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0