- 7 april! PAANIIIIIIK!!!

Idag är det tisdag, vilket betyder att det är onsdag imorgon. Och onsdagen den 8 april ska engelska uppsatsen lämnas in. Men oturligt nog så tappade jag mina nycklar (glömde i bibblo - sen var dom borta....) och på mina nycklar finns mitt usb minne och mitt usb minne finns min engelska uppsats på typ 12 sidor! Enda stället där det finns på dessutom!!! Jag har letat på båda datorerna hemma, men icke!! PANIK! Det blir att prata med Kiessling imorrn och ja, hoppas på att hon tro mej och sedan VERKLIGEN hoppas på att någon hittat och lämnat in mina nycklar! 

AHHH, varför tappar jag alltid bort dom!?! Alla andra gånger så har de ju kommit tillbaka, de borde ju göra det nu också..eller? Åh, varför har jag inte sparat det jäkla arbetet någonstans också? Varför lär jag mig inte av mina misstag!

Dessutom har jag matte prov imorrn... Det enda jag har imorn - sen påsklov! Så underbart! Om det inte vore för proven och inlämningarna nu så vore livet underbart!



Ida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0