- 8 april! aahh!!

Nu känner jag mig grymt stressad! Anna blev stressad bara för att jag var det till och med.
Imorse gjorde jag matteprov, men det gick inte allt för lysande eftersom jag hade så mycket annat att tänka på. Nu är jag i alla fall klar med matte boken - trodde jag! För efter provet säger matte läraren att jag måste göra ett antal "projekt uppgifter" också. Suck.

Och fortfarande inga nycklar eller usb minne hittade! Men jag pratade med Kiessling, och hon trodde mej och gav mej extratid efter lovet att få göra på. Det var bra det i alla fall, men vad skulle hon sagt? Gett mig IG för att jag inte lämnade in i tid? Nu kommer jag ändå gå hela lovet och känna stress för att jag måste skriva en eng uppsats efter lovet. Kan verkligen ingen bara ringa och säga att de ha mina nycklar? Åh vad jag skulle hoppa och skrika av glädje!!
Jag har lärt mig att dubbelspara nu i alla fall, de kan jag lova!

Dessutom så måste jag ansöka till högskolan/universitet ifall jag ska det, innan jag åker. Ännu mera stressande eftersom jag egentligen inte vill plugga nu och därför inte vet vad jag vill plugga... Men det känns på nått sätt bra att ha sökt till nått så jag har nånting ifall jag inte skulle ha jobb. Så mest troligt tar jag bara något slumpmässigt nästan typ i Luleå. Åh. så jobbigt med allt! Varför har jag inte engagerat mig i detta tidigare?!?

Halv fem har vi match idag, så det är dags att börja ladda inför den också. Jag börjar himla gråta om vi förlorar igen! Nu vill jag vinna!!! Någon match i cupen måste vi ju vinna.

Sen måste jag packa och hinna träna också. Usch, vilken stressande dag!



Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0