- 8 april! Glädje!!

Vi vann! Äntligen en vinst! Det kallas lycka! Det där gjorde mitt lov och dagen så mycket bättre! Nu ser semifinalchanserna mycket ljusare ut. Jäkligt skönt var det iaf! Bra kämpat allihopa. Uttrarnas If är på gång hahah!

Hela dagen har vart fullt upp, känns det som! Och jag har haft panik och varit stressad och känt oro hela dagen. Nu först känner jag mig lugn, glad och kan njuta av påsklovet. För nu är det äntligen påsklov!!!

Påsklov betyder att det bara är fem skolveckor kvar sen. Det betyder även en tusentals saker och stressiga veckor innan det är slut. Men men, jag ska njuta av tiden som är kvar ändå och hoppas att veckorna inte går allt för fort så jag hinner med allt!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0