- 1 augusti! jobbig jobb helg..

Det var ju nyss jag skrev 1 juli ju tycker jag, och nu måse jag skriva 1 augusti.. Usch, det går alldeles för fort! Sommaren är ju snart slut nu, och det som knappt hunnit vara sommar... Det har inte vart nån bra sommar riktigt, inte riktigt bra väder. Det är inte många dar som det har vart badväder. Men det har å andra sidan inte regnat heller så värst mycket. Tvärtemot söda sverige där det typ har vart regnrekord... Men oj vad jag snackar väder! Haha det är typ det vanliga smatalsämnet på jobbet med gamlingarna. 


 I alla fall så har det inte hänt så vidare mycket i veckan, eller inte vad jag kommer ihåg.. Jag har mest jobbat. Och på den ena av mina två lediga dagar så har jag jobbat, fast på utebadet. Det var kul att få jobba dära som lite omväxling, men det blev jäkligt långtråkigt. Timmarna gick skit sakta! Jobbigt att jobba på veckans finaste dag dessutom. Men men, der ger ju pengar! Sedan fattade jag inte ett dugg av vad alla norska ungarna snackade om...
Jo just ja, i måndags var jag ju till Vibbyn och träffade Evelina och Emilia bland annat, som jag inte sett på 11 månader! Jag har saknat er! Så roligt att få träffa er igen. Och det var en skojig kväll med tacos, spel, tårta, marängtårta, jordgubbar m.m.


Nu i helgen händer det INGENTING, för jag jobbar HELA helgen! Jag jobbade till nio på fredagskäll, sedan hela dagen idag och imorgon från 7 till 21. Jaja, nu är det iaf bara 4 dagar kvar på hemtjänsten. Det känns skönt, men faktiskt väldigt sorgligt också....
Så ja, inget lulekalas för min del. Men det känns faktiskt inte allt för tråkigt. Istället blir det mys här hemma med tim. Vi har huset för oss själva nu när familjen är i Uppsala/Malmö och tävlar i SM (eller Lina tävlar).



Ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh det var så roligt att träffa dig också! <3 och jag gillar att vi åt både tårta OCH marängtårta :P hehe men vi måste hitta på fler skojjigheter nu framöver, när du nu är klar med jobb snart ;) jag blir typ tokig av att bara vandra omkring hemma och inte göra något alls nu :S haha LOVE

2009-08-02 @ 21:21:06
Postat av: Evelina

och det var ju såklart jag som skrev det där förra ;) <3

2009-08-02 @ 21:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0