- 11 augusti! innebandy

Jag var på första innebandyträningen idag för säsongen. Och ja, jag hade ingen bollkontroll alls! Passen for åt alla håll i början. Men det kändes bra med tränarna och laget (av det jag hann se i alla fall). Så ja, nu får jag se ifall det blir en säsong med innebandy till. Det är ju kul att spela det är det ju.
Efter träningen var jag ute och sprang en kort sväng, jag  var bara tvungen! Men det var riktigt skönt! Och när jag kom hem väntade nybakat bröd som mamma bakat! Kan det bli bättre?

Jag har hunnit med att jobba idag också och sedan en sväng på badet med Timpan! Dagen har vart lång känns det som.

Imorgon blir det nog luleå. Det var längesen sist. Och dessutom måste jag lämna in mobil som har gått sönder!!! Ah jag blir tokig!! Det är nästan exakt ett år sedan min förra mobil gick sönder, på typ samma sätt!!!! AHH!!!



Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0