- 11 augusti! jobb fastän jag är ledig..

Förra veckan skulle jag bara ha jobbat 3 dagar, men det blev 5 dagar. I veckan skulle jag vara helt ledig men de kommer bli minst 3 dagar. Aja, jag tjänar ju pengar. Imorse när det ringde tio över sju var jag däremot väldigt tveksam ifall jag skulle orka jobba. Jag som planerat att fara till Luleå och allt.. Men men, jag kommer väl hinna med det senare också. man vet ju aldrig när man får jobba igen.

Helgen var bra, det var avskedsfest hos wallos med tjejerna. Åh, vad jag kommer sakna alla! Jag kan inte fatta att nästan alla åker nu... Sorgligt...
Det var iaf en bra och rolig kväll! Dock inte lika roligt att stiga upp och jobba dagen efter på utebadet...

Ikväll var det myskväll med anna, fanny och emelie. Anna åker nu på torsdag och ska vara borta i tre år! Men jag ska till gotland många gånger säger jag bara!


Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0