- 24 augusti! skolstart för alla som har går skola..

Jahapp, då började alla skolan då. Det känns konstigt att själv inte börja och det hade faktiskt varit skönt att gå ett år till. När skolan börjar bertyder det att det är höst, tycker jag i alla fall. Då är sommaren slut. Och det märks på de kalla, mörka kvällarna. Usch, vad sommaren har gått fort! Det finns ju så oändligt mycket mer jag hade velat göra ju... Det har ändå varit den bästa sommaren i mitt liv, bara lite mindre jobb så hade de vart perfekt.
Men hösten är mysig den med, på ett annat sätt. Jag gillar hösten. Mysa inne framför en bra film, gå på en promenad i den friska höstluften i skogen och få ta på sig varma, mysiga kläder.













Lite bilder från sommaren! Underbara stunder! Finns massa massa mera bilder men de tar så lång tid att ladda upp


Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0