- 31 augusti!

Jag gillar verkligen inte veckorna, för då börjar alla i skolan eller börjar jobba igen! Men helgen har vart bra. I fredags kom Tim äntligen hem från fjällvärlden så det blev en myskväll. Vi tänkte se män som hatar kvinnor, men den var uthyrd överallt! Vi for runt hela stan och sökte den... Och jag som legat uppe halva natten bara för att läsa ut boken innan jag såg filmen.

På lördagen drog jag till luleå i spöregnet och sprang en terrängtävling. Det var blött och lerigt kan jag ju säga. Själva loppet gick sådär, men alltid så skönt när man sprungit. Och ingenting skönare än att duscha en varm dusch när man sprungit i regnet. Sedan på kvällen for jag till madde där det var några från klassen. Min kommentar när vi såg Arsenal mot Manchester: - Det här är väl ingen fifa match, eller?
Jag kan inte fatta att emelie åker om bara tre veckor! Åh vad jag kommer sakna dej!

Söndagen blev en finare dag så först prommis på gruvberget, sen skördemarknad, träning och monopol/sagan om ringen kväll i tims lägenhet.
En bra helg alltså. Undra bara hur den här veckan kommer se ut.. Det känns ändå som om jag kommer ha rätt mycket att göra, eller ja, mycket var kanske att ta i...


Ida


Kommentarer
Postat av: Emelie L

och jag kommer sakna dig!

2009-08-31 @ 20:04:20
URL: http://lahtiemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0