- 6 augusti! jobbet avklarat..

Jahapp! Sista jobbdagen idag. Det känns faktiskt konstigt, och lite sorligt. Man har ju lärt känna alla gamlingar nu och det har ju blivit en vana att jobba nu...Jag kommer sakna det. Men jag kanske får hoppa in och springvikariera någon gång då och då.

Jag kom nyss hem från att ha först tränat friidrottsungarna och sen mej själv. Det gick väl helt okej, förutom att det kom värsta åskskuren mitt i träningen. Det blixtade till och med och allt.
Nu är jag ensam hemma, igen. Så lugnt och tyst, så skönt! Känns bara lite tomt... Jaja, ska gå och hitta mej nått att äta snart, jag kanske gör mig en smoothie på färska jordgubbar. Det lät ju inte helt fel i alla fall.






Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0