13 december! lucia

Idag skulle jag faktiskt ha varit född. Det hade inte varit så kul att fylla år så nära julafton, men ändå mysigt att fylla år på lucia.
Eftersom jag började jobba 7 (!) imorse så kunde jag inte se det stora luciafirandet på tv klockan sju som jag alltid brukar se på. Så mysigt ju att ligga och se på det under en filt och äta lussefika. Men aja, jag såg lite av reprisen under middagen. Idag så har dagen bestått av som sagt jobb, träning, innebandymatch på hildurs - derby (jag somnade i matchen haha! jag var så sjukt trött!) och så middag hemma hos mamma och pappa.

Nu däremot blir det att se film med älsklingen i sängen, flickan som lekte med elden! Men jag känner på mig att jag kommer somna mitt i filmen.



Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0