15 december! det närmar sig med stormsteg



Bara en helg kvar innan jul, nästa vecka är det julafton. Herregud va! Tiden går för fort! Och hela helgen är typ uppbokad, varenda dag framöver är typ uppbokad av nånting nästan. Men det känns kul ändå! Jag gillar att ha mycket att göra!

I alla fall så gick jobbet på sillen superduber bra igår! Nångång måste jag ju får skryta om det när det äntligen går bra. Jag sålde hela 5 st! Haha jag fattar det typ inte själv hur jag lyckades, det bara flöt på. Idag däremot så var jag nere på noll igen...Mindre bra alltså. men jag får väl fortfarande njuta av den där 5an igår. :p



Jag gjorde knäck i söndags förresten! Och jag gjorde det igen! Jag tog salt istället för socker, haha! Alltså, hur lyckas jag?! Så när jag skulle smaka på kulprovet så höll jag på att dö och fick klunka i mig vatten! Usch! Men men, andra gången vart dom bra, jag lyckades göra rätt! hehe!



Ett år i förrgår sedan jag och tim träffades och pratade för första gången kom jag på. På lucia.


Ida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0