21 december!

Idag har det varit en stressig dag känns det som. Jag är helt slut i huvudet och kroppen fast jag egentligen inte gjort så mycket. Det är så mycket som snurrar i mitt huvud nu, alldeles för mycket..
Jag vaknade vid tio, jag hade kunnat sova hela dagen kändes det som. Jag behöver verkligen få vila upp mig.

Jag mötte Anna vid stationen och var med henne i några timmar. Vi åt, gick runt lite och jag fick visa henne bodens stora nyhet, enter galleria! Den är imponerade för lilla Boden. Skönt att ha dej hemma i alla fall anna, vi ska hinna träffas mera!

Sedan har jag varit hos lina hela eftermiddag. Det kändes bra och jag hade velat stanna dära mycket längre. Det kändes tungt att åka därifrån... Skönt att ha varit där.

Nu ska jag bara försöka packa till imorgon.


Ida


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hoppas att du har haft en bra jul!

2009-12-28 @ 13:32:56
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0