29 december! ahh vad tiden går fort!

Det var typ en vecka sist jag skrev hära... Men tiden går så fort och så har det varit jul och allt. Men men, bättre sent än aldrig ;p

Och ja julen firades i Uppsala hos min moster. Det blev en vit jul, för ovanlighetens skull där nere. Det var till och med nästan mer snö där än hemma. Det blev en annorlunda jul... Jag hoppas nästa jul blir som den brukar, att allt är bra igen, allt är som vanligt...

Men det var skönt att komma bort ett tag, få vila ut, träffa alla och bara ha det skönt. Dagen innan julafton åkte vi till min mosters stuga och bara myste. Käkade tomtegröt, åkte skidor (för första gången denna vinter, och dessutom i Uppsala, otroligt!!), sov framför brasan, fikade osv... Helt klart mysigt i alla fall!
Och själva julafton var rätt vanlig, förutom att det saknades några...julmat och julgodis som jag åt tills jag sprack, en tomte, kalle anka, julklappar, spel.


Nu är jag hemma sen i lördags och jag vet egentligen inte vart tiden har tagit vägen, men nyss var det julafton och nu är det två dagar till nyårsafton.. sjukt vad snabbt det det går! Jag börjar bli stressad nu... Det är så mycket jag vill hinna göra och måste göra, och inte mycket tid kvar innan jag åker.... Ahhh...



Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0