30 december! avatar

Jag glömde skriva att jag var på bio igår, jag var och såg avatar. Den skulle tydligen vara bra. Fast jag var tveksam, för det lät inte som en film i min smak med massa overkliga varelser, andra planeter osv. Men ja, den var faktiskt bättre än vad jag hade trott. Den var bara lite sorlig, och lång väldigt lång. Den var 2 timmar och 40 minuter.






Idag så gick strömmen i lägenheten, propparna gick. Så precis när vi höll på att göra våran mikro havegrynsgröt och rosta bröd så slutade allt att fungera! Men det fixade sig tillslut, vi fick ny säkring efter nån timme. Nu blir det en massa fix innan jag ska iväg och jobba kväll.


Ida




Kommentarer
Postat av: Agnes

hoppas allt är bra! hör av dig någon dag så vi kan ses medans jag är uppe :D

2009-12-30 @ 15:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0