31 december! nyårsafton!

Jahapp, nyårafton idag! :) Slut på 2009. För emelie är det redan slut, eller hur? Det måste ha varit coolt att fira nyår i Sydney. 

2009 gick jäkligt fort! Det har vart ett underbart och fantastiskt år, faktiskt! Väldigt bra! Det har hänt så mycket roligt och bra. 

Det började med, ja vad började det med?? Hm, jag kommer faktiskt inte ihåg! Vårterminen gick så snabbt som bara den, sista terminen av trean bara rusade förbi! Balen, studentresa till turkiet och så själva studenten med bästa klassen! Bland de bästa i mitt liv.
Sen var ju jag och mamma till Egypten på påsklovet. Jag såg en av världens sju underverk och njöt av värmen där borta.

Under våren träffade jag ju dej också! 10 månader i januari! Ännu en så väldigt väldigt bra sak, en av de bästa i mitt liv! :) 

Sommaren kanske inte var så händelserik, mest jobb för min del faktiskt... Men det var ändå en toppen sommar, det hände ändå hel del. Och en liten resa till Stockholm blev det med tim i slutet av sommaren.

Hösten har bara runnit iväg den med! Med jobb, jobb, jobb! haha nädå, inte bara! Men jag har varit fri från skolan och känt mej lite mera vuxen . Dessutom flyttat in hos tim.

Sista delen av det här året, eller kanske sista veckorna rättare sagt. har vart minde bra... Men allt kommer lösa sig, allt kommer bli bra! Ett nytt år, som ska bli toppen!

Men som sagt, 209 har varit jättebra! Många härliga stunder med familj, vänner och tim!


GOTT NYTT ÅR!!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0